پنج نوع مدرسه شش محور سازماني 10 ص

مطالب دیگر:
📃نقشه ی راه های ارتباطی استان سمنان📃نقشه ی راه های ارتباطی استان تهران📃نقشه ی راه های ارتباطی استان خراسان شمالی📃شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان شهرکرد📃نقشه ی راه های ارتباطی استان زنجان📃نقشه ی راه های ارتباطی استان سیستان و بلوچستان📃نقشه ی راه های ارتباطی استان یزد📃نقشه ی راه های ارتباطی استان آذربایجان غربی📃نقشه ی راه های ارتباطی استان کهگیلویه و بویراحمد📃روش های نوین تدریس ، یادگیری همیاری📃مقاله طرح درس معلمان: ارزشیابی کیفی یا توصیفی📃مقاله طرح درس معلمان؛ ارزشیابی پیشرفت تحصیلی ( ارزشیابی توصیفی )📃مقاله طرح درس معلمان: بررسي نگرش دانش آموزان نسبت به فعاليتهاي فوق برنامه📃طرح توجیهی پرورش قـارچ خوراكـي📃تحقیق در مورد متالوگرافی📃علم دامپزشکی📃طراحي و پياده سازي وب سايت، فروشگاه📃طراحي سايت آموزشگاه كامپيوتر📃گزارش کارآموزی رشته طب کار و ایمنی ،شرکت کاشی و سرامیک الوند📃گزارش کارآموزی رشته مهندسی برق، نصب‌ و راه‌ اندازي‌ آسانسور📃شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان گرمی📃شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان بیله سوار📃شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان اردبیل📃شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان خلخال📃شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان کوثر
|50481062|cuk
هم اکنون فایل با موضوع پنج نوع مدرسه شش محور سازماني 10 ص آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

p>فرمت فایل: ورد - Word



کتاب سبز - قابل ویرایش )



تعداد صفحه : 10
پنج نوع مدرسه شش محور سازماني چكيده اين مقاله مدارس را با نگاهي به ويژگي‌هاي مدرسه‌ها بر اساس نوع سازمان‌ها و فعاليت‌هاي محوري آنها تقسيم‌بندي مي‌كند. مدارس به پنج دسته تقسيم شده و شش محور سازماني مهم در ارتباط با اين مدرسه‌ها مورد بررسي قرار مي‌گيرند. پنج نوع مدرسه عبارتند از: سنتي، خام، داراي عملكرد بهبوديافته، پيشرو و داراي عملكرد عالي. منبع : روزنامه همشهري،‌ شنبه 25 تير 1384، سال سيزدهم، شماره 3748، صفحه 11. كليدواژه : مدرسه؛ مديريت مدرسه؛ انواع مدرسه؛ مدير مدرسه 1- مقدمه اين مقاله به شيوه‌اي جديد يك تقسيم‌بندي از مدارس به مديران مدرسه‌ها و مسئولان آموزش و پرورش ارائه مي‌كند. اين تقسيم‌بندي مدرسه‌ها و به طور طبيعي مديران آنها را به پنج دسته تقسيم مي‌كند و شش محور سازماني مهم را در ارتباط با اين مدرسه‌ها مورد بررسي قرار مي‌دهد. مديران محترم مدرسه‌ها مي‌توانند جايگاه خود را در جدول پيدا كنند و اگر متأسفانه خود را رديف‌هاي سنتي و خام يافتند، نسبت به تجديد نظر كلي در شيوه اداره مدرسه خويش اقدام كنند و در صورتي كه در ساير رديف‌ها هستند، در مورد حركت به سمت كيفيت‌گرايي، از تلاش بي‌وقفه باز نايستند. 2- تقسيم‌بندي مدارس مدرسه سنتي منش‌ها عكس‌العملي هستند. سيستم‌ها جزء به جزء هستند. رهبري/ برنامه‌ريزي استراتژيك يادگيري نوآوري افراد مشتريان امور عملكردي ● سمت‌و‌سوي مدرسه نامشخص و نامتغير است. ● فرهنگ سازماني مبتني بر شرمنده كردن يا ترساندن خطاكار است. ● رفتارهاي مديريتي ثابت است. ●تنها در مورد آموزش، حرف زده مي‌شود. ● اگر بودجه‌اي باشد و امكاناتي، دوره‌هاي آموزشي خاصي، براي افراد خاص گذاشته مي‌شود. ● آموزش، مبتني بر احساس‌هاي زودگذر و آني است. ● نوآوري در مدرسه معني ندارد. ● در تقابل با تجربه‌ها و كم‌تجربه‌ها، معلمان تازه‌‌‌كار، با باتجربه‌ها



قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .




« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »